Archive | Ιουλίου 2013

Πως να καθαρίσετε μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα!

Υπάρχουν δύο τμήματα για να εξετάσετε, όταν πρόκειται να καθαρίσετε μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα: η κεφαλή της οδοντόβουρτσας και η ηλεκτρική λαβή. Είναι πολύ σημαντικό να κρατήσετε τα δύο μέρη καθαρά, ιδιαίτερα εάν είχατε ένα κρυολόγημα ή γρίπη. Ορισμένες ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες δεν έχουν αποσπώμενη κεφαλή.

Μετά από κάθε βούρτσισμα, φροντίστε να ξεπλύνετε την κεφαλή της οδοντόβουρτσας σε βάθος, να φύγει όλη η οδοντόπαστα ή κομμάτια τροφίμων από το στόμα σας. Μία φορά το μήνα βουτήξτε το κεφάλι της οδοντόβουρτσα σας σε ένα διάλυμα χλωρίνης και νερού (1 μέρος χλωρίνης σε 10 μέρη νερού) για μια ώρα. Ξεπλύνετε καλά.  Όταν οι τρίχες της οδοντόβουρτσας αρχίζουν να διευρύνονται και να ανοίγουν, είναι καιρός για μια νέα οδοντόβουρτσα!

Ομάδα neadiatrofis.gr 

Καύσωνας και μωράκια: στους πόσους βαθμούς να είναι το κλιματιστικό?

 

 
 
 
 
Ο καύσωνας δειλά δειλά, αλλά σταθερά, κάνει πλέον την εμφάνιση του στη χώρα. Το καλοκαίρι και οι υψηλές θερμοκρασίες αρχίζουν να… “κοκκινίζουν”, και ήρθε η ώρα να βρούμε τρόπους να ανακουφιστούμε και να αντιμετωπίσουμε τη ζέστη.
Τι γίνεται όμως όταν έχουμε νεογέννητα, ή βρέφη μικρής ηλικίας; Σας παρουσιάζουμε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για την ασφάλεια των παιδιών . Με τον ήλιο και τη ζέστη δεν κάνει να παίζουμε…
 
Όταν το παιδί  είναι νεογέννητο καλό θα είναι να αποφύγετε τις συστηματικές επισκέψεις στην παραλία. Ο καυτός ήλιος αλλά και τα διάφορα μικρόβια που κυκλοφορούν, σε συνδυασμό με το χαμηλό (ακόμη) ανοσοποιητικό σύστημα του νεογέννητου, συνηγορούν στο να κάνετε κάποια υπομονή.
 
Φροντίστε στους χώρους που θα βρίσκεστε να υπάρχει πάντα κλιματισμός. Το βρέφος υποφέρει από τη ζέστη. Οι παιδίατροι συνιστούν ότι η ιδανική θερμοκρασία είναι να ρυθμιστεί το κλιματιστικό από 24 μέχρι 26 βαθμούς.
 
Τα ρούχα των παιδιών θα πρέπει να είναι ανοιχτόχρωμα, και ελαφριά. Φροντίστε να καλύπτουν τα περισσότερα σημεία του μωρού και όπου δεν μπορεί να γίνει αυτό, τότε απλώστε άφθονο παιδικό αντιηλιακό (με δείκτη προστασίας 50 βαθμούς). Το καπελάκι είναι απαραίτητο.
 
Αγοράστε μια φουσκωτή πισίνα για μωράκια, και αφήστε το να δροσιστεί στη βεράντα σας. Φροντίστε πάλι ο ήλιος να μην το “χτυπάει” απευθείας. Κατά τους 6 πρώτους μήνες κάτι τέτοιο είναι απαγορευτικό.
 
Όταν πρέπει να μετακινηθείτε μέσα στον καύσωνα, αποφύγετε να βάλετε το παιδάκι μέσα σε μάρσιπο. Το υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένοι, θα ζεστάνουν υπερβολικά το παιδί. Προτιμήστε για το καλοκαίρι τους υφασμάτινους μάρσιπους, ή την αγκαλιά σας. Μέσα στο αυτοκίνητο πριν μπείτε, ανοίξτε τα παράθυρα και το κλιματιστικό, για να αεριστεί και να γίνει δροσερός ο χώρος. Στο καθισματάκι του παιδιού, βάλτε ένα σεντόνι, πριν τοποθετήσετε το μωρό .
 
Καλό θα ήταν να αποφεύγεται πάντως τις μετακινήσεις σας με το παιδί τις ώρες που ο ήλιος φλογίζει τα πάντα. Προτιμήστε νωρίς το πρωί, ή το απογευματάκι. Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στο κλάμα του, γιατί κάτι θέλει να σας πει και δεν μπορεί. Και το πιο σημαντικό να ρωτήσετε τον παιδίατρο του με ποιες κρέμες μπορείτε να ενυδατώνετε το κορμάκι του όταν χρειάζεται.
 
drlist.gr/ergotherapianews.blogspot.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Το μάθημα των 20 ευρώ

Ένας καθηγητής κρατούσε ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ και ρώτησε τους μαθητές:

»Ποιός θέλει αυτό το χαρτονόμισμα των 20 ευρώ ;»

Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάνω το χέρι. Τότε ο καθηγητής το τσαλάκωσε και ξαναρώτησε….
»Υπάρχει κάποιος που θέλει ακόμη αυτό το τσαλακωμένο χαρτονόμισμα;

Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάλι πάνω το χέρι. Έπειτα έριξε το χαρτονόμισμα στο πάτωμα και άρχισε να το κλωτσά και να χοροπηδά πάνω στο 20ευρω με τα παπούτσια του.

Το μάζεψε από το πάτωμα τσαλακωμένο , λερωμένο , λασπωμένο. Και τους ξανάκανε την ίδια ερώτηση :
»Ποιός θέλει αυτό το τσαλακωμένο, λερωμένο, λασπωμένο, χαρτονόμισμα των 20 ευρώ ;»

Όλοι ξανά στην αίθουσα σήκωσαν πάνω το χέρι.

«Παιδιά μου» τους είπε 
» Σήμερα θα πάρετε ένα μεγάλο μάθημα. Ό,τι και να έκανα στο χαρτονόμισμα εσείς πάλι το θέλατε γιατί δεν έχασε την αξία του. Ακόμη αξίζει 20 Ευρώ !! Πολλές φορές στην ζωή, μας τσαλακώνουν, μας κτυπούν, μας ρίχνουν κάτω στο πάτωμα, μας ποδοπατούν, άνθρωποι και γεγονότα. Έτσι, πιστεύετε πως πλέον δεν έχετε καμία αξία, αλλά η πραγματική σας αξία δε θα έχει αλλάξει στα μάτια αυτών που σας αγαπούν πραγματικά. Ακόμη και τις μέρες που δεν είμαστε στα καλύτερα μας, η αξία μας παραμένει ».

Τo πιο… ανατρεπτικό παγωτατζίδικο!

Στο Πουέρτο Ρίκο το παγωτό είναι αγαπημένο έδεσμα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και έχει ένα όνομα: Heladería Lares. Στο ομώνυμο χωριό λειτουργει από το 1958 ένα ανατρεπτικό παγωτατζίδικο που παρασκευάζει 50 και πλέον διαφορετικές γεύσεις παγωτού την ημέρα, ανάλογα με την έμπνευση του ζαχαροπλάστη. Κι αν σκέφτεστε σοκολάτα ή καϊμάκι άντε και βανίλια Μαδαγασκάρης, είστε μακριά (πολύ μακριά) νυχτωμένοι καθώς οι γεύσεις που θα βρείτε εδώ κάθε άλλο παρά κλασικές δεν είναι. Για σκεφτείτε ψάρι τηγανητό ή γλυκοπατάτα με τζίντζερ, καλαμπόκι με κανέλα αλλά και μπακαλιάρο!

Τo πιο… ανατρεπτικό παγωτατζίδικο! | dailyarticle.gr

 
Δεν σας φτάνει? Κι όμως ο ιδιοκτήτης εμπνέεται καθημερινά από τη λατινοαμερικάνικη κουζίνα και παρασκευάζει παραδοσιακά πιάτα του τόπου του σε παγωτό, προσφέροντάς τα σε… μπολάκι. Ο κόσμος κάνει ουρές για μια δυο παγωμένες μπάλες… φασολιών με σκόρδο ή κολοκύθα με αρωματικό ρύζι! Όσο τρελό κι αν ακούγεται και επειδή ο ιδιοκτήτης το γνωρίζει δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να δοκιμάσει δωρέαν ό,τι θέλει και στη συνέχεια να επιλέξει τη γεύση που προτιμά. Πάντως η επιτυχία του παγωτατζίδικου αποδεικνύει πως όσοι αγαπούν το παγωτό δοκιμάζουν τα πάντα!
 
dailyarticle.gr //grizosgatos.blogspot.gr

 

Συμβουλές για το κατοικίδιό σας το καλοκαίρι

 

 

Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού, εκτός από ευκαιρία για παιχνίδι στην εξοχή, επιφυλάσσουν και κινδύνους για τα κατοικίδιά σας. Οφείλετε να λάβετε κατάλληλα μέτρα για το σκύλο ή τη γάτα σας, που είναι ιδιαίτερα… ευάλωτα το καλοκαίρι. Σας παρουσιάζουμε τι πρέπει να προσέξετε για το κατοικίδιό σας αυτούς τους μήνες.

Μην πανικοβληθείτε αν λαχανιάζει τις ζεστές μέρες. Επειδή έχουν λίγους ιδρωτοποιούς αδένες χρησιμοποιούν το λαχάνιασμα ως μηχανισμό για να απαλλαχθούν από την περιττή θερμότητα. Ωστόσο εάν το ακούσετε να λαχανιάζει αφήστε το να ξεκουραστεί.

Μην αφήνετε το σκύλο σας στο αμάξι. Ακόμα και αν έχετε κλιματιστικό, η θερμοκρασία στον κλειστό χώρο του αυτοκινήτου, μπορεί να φτάσει σε πολύ ψηλές τιμές, μέσα σε λίγα λεπτά.

Τις ζεστές μέρες δεν αφήνουμε το κατοικίδιο λυτό και ελεύθερο. Εκτός από το να χαθεί, ίσως φάει ή πιεί πράγματα που θα το κάνουν να αρρωστήσει ή χειρότερα να δηλητηριαστεί.

Δεν ξεχνάμε το νερό. Εκτός ή εντός σπιτιού πρέπει να υπάρχει πάντα αρκετό και φρέσκο νερό. Μάλιστα μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον ταΐστρα με νερό για αυτούς τους μήνες.

Ακόμα και τα κατοικίδια μπορεί να καούν από τον ήλιο. Αποφύγετε να τα βγάζετε βόλτα τις μεσημεριανές ώρες και αγοράστε τους λίγο ειδικό αντηλιακό για να καλύψετε περιοχές όπως τα αυτιά, το δέρμα γύρω από τα χείλη και μέρος της μύτης.

Φροντίστε το τρίχωμα του κατοικίδιου σας να είναι περιποιημένο. Οι μπερδεμένες τρίχες αποτελούν αιτία συσσώρευση θερμότητας, ενώ το σωστό τρίχωμα μονώνει από την εξωτερική θερμοκρασία.

Κρατήστε τα στο σπίτι όσο περισσότερο μπορείτε. Εάν εκτεθεί σε υψηλή θερμότητα για ώρα, το ζώο σας πιθανώς θα αρρωστήσει. Για το λόγο αυτό προτιμήστε να έχετε μια φυσιολογική θερμοκρασία στο χώρο που βρίσκεται πιο συχνά το κατοικίδιό σας.

Ασθένειες όπως η λεϊσμανίαση και η διροφιλαριωση (σκουλήκι της καρδιάς) είναι σε έξαρση αυτή την εποχή, για αυτό χρησιμοποιήστε αντιπαρασιτικά.

Δεν αγαπούν όλα τα σκυλιά τη θάλασσα γι αυτό εάν δεν θέλει να μπει μην το πιέσετε. Φροντίστε να υπάρχει ένα σκιερό μέρος για να ξεκουράζεται ο σκύλος και προσέξτε την άμμο, που μπορεί να κρύβει ψύλλους, τσιμπούρια ή άλλα παράσιτα.

 
flowmagazine.gr///grizosgatos.blogspot.gr

Μείωση λίπους και ζάχαρης δύσκολα πάνε μαζί

Σύμφωνα με τα ευρήματα μιας μελέτης ανασκόπησης, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Critical Reviews in Food Science and Nutrition και συμπεριέλαβε 53 επιστημονικά άρθρα, πολλοί είναι εκείνοι που βρίσκουν δύσκολο να ακολουθήσουν τις συστάσεις για τη μείωση της κατανάλωση λίπους και σακχάρων ταυτόχρονα. 
Μάλιστα, τα άτομα εκείνα που καταναλώνουν σημαντικά χαμηλότερη ποσότητα λίπους στη διατροφή τους φαίνεται να καταναλώνουν περισσότερα σάκχαρα, ενώ εκείνοι που καταναλώνουν σημαντικά χαμηλότερες ποσότητες σακχάρων φαίνεται να καταναλώνουν σημαντικά υψηλότερες ποσότητες λίπους.

Σύμφωνα με του ερευνητές τα ευρήματα αυτά οφείλονται στο ότι τα τρόφιμα που είναι φτωχά σε λίπος μπορεί να είναι πλούσια σε σάκχαρα, όπως οι τυποποιημένοι χυμοί εμπορίου και τα επεξεργασμένα δημητριακά. Αντίθετα, φτωχά σε σάκχαρα τρόφιμα μπορεί να είναι πλούσια σε λίπος, όπως τα έλαια και τα προϊόντα κρέατος.

Έτσι λοιπόν οι καταναλωτές στην προσπάθειά τους να περιορίσουν την κατανάλωση λίπους ή σακχάρων συχνά οδηγούνται στην υπερκατανάλωση της άλλης ομάδας, καθώς δεν μπορούν να συνδυάσουν τον ταυτόχρονο περιορισμό τους.

Κάθε άτομο που επιθυμεί να βελτιώσει τις διατροφικές επιλογές του θα πρέπει να ενημερώνεται άρτια από το διαιτολόγο του, ώστε να υιοθετεί τις αρχές της ισορροπημένης διατροφής που χαρακτηρίζεται από ποικιλία και ισορροπία.

Ο αποκλεισμός τροφίμων ή ομάδων τροφίμων με σκοπό τη βελτίωση της διατροφής και τον έλεγχο βάρους θα μπορούσε να οδηγήσει σε διατροφικά λάθη και να επιφέρει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Τα υπέρ και τα κατά της πρωινής γυμναστικής

Ένα μεγάλο κομμάτι των ανθρώπων που γυμνάζονται, έχουν συνδυάσει την αρχή της ημέρας τους με πρωινή γυμναστική. Σύμφωνα με τους ειδικούς η πρωινή γυμναστική εμφανίζει μειονεκτήματα αλλά και σημαντικά πλεονεκτήματα. 
Ας τα δούμε αναλυτικά.

Πλεονεκτήματα
Το πρωί έχουμε υψηλό καρδιακό παλμό, που δίνει μια ώθηση στον μεταβολισμό μας να κάψουμε περισσότερες θερμίδες από νωρίς μέσα στην ημέρα μας.
Βελτιώνεται η πνευματική οξύτητα για αρκετές ώρες. 
Η πρωινή άσκηση μπορεί να γίνει εύκολα συνήθεια και μπορεί να εξασφαλίσει πιο εύκολα σύστημα και πειθαρχεία στο πρόγραμμά μας, καθώς δεν υπάρχουν παράγοντες (πέρα από το χουζούρι), για να μας αποτρέψουν να χάσουμε κάποια προπόνηση. 
Είναι πιο εύκολο να τελειώνουμε την γυμναστική μας στην αρχή της ημέρας. Μετά όλη η μέρα είναι ελεύθερη για δουλεία και άλλες δραστηριότητες . 
Δίνει τη δυνατότητα βάθος χρόνου προπόνησης, για αυτούς που σηκώνονται λίγο νωρίτερα. 
Τις πρωινές ώρες έχει λιγότερο κόσμο στο γυμναστήριο, οπότε μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα όργανα που θέλουμε χωρίς να περιμένουμε.
Δίνεται η αίσθηση της φυσικής ενέργειας και ευεξίας για αρκετές ώρες. 
Έχει καλύτερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και περισσότερη δροσιά το καλοκαίρι. 
Αν γυμναζόμαστε έξω, συνήθως έχει τα κατώτερα επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης μέσα στην ημέρα

Μειονεκτήματα
Η θερμοκρασία του σώματος είναι χαμηλότερη 1 έως 3 ώρες πριν το ξύπνημα, με άμεσο αποτέλεσμα την χαμηλότερη ενέργεια και τη ροή του αίματος με το ξύπνημα. 
Στην αρχή της ημέρας οι μύες είναι πιο δύσκαμπτοι, και μπορεί να είναι πιο επιρρεπής σε τραυματισμό. .
Πολλές φορές είναι επώδυνο το πρωινό ξύπνημα για αυτούς που κοιμούνται αργά το βραδύ.
Χρειάζεται να ξυπνάμε αρκετή ώρα πριν για να μπορέσουμε να χωνέψουμε το πρωινό μας.

Αν λοιπόν θέλετε να γυμνάζεστε το πρωί μπορείτε να το κάνετε,αρκεί να πληρούνται κάποιοι βασικοί κανόνες όπως οι παρακάτω :
1. Ξυπνήστε τουλάχιστον μια ώρα πριν την προπόνηση 
2. «Βάλτε κάτι στο στόμα σας» 30 λεπτά πριν την προπόνηση. Η πρωινή άσκηση με άδειο στομάχι δεν είναι καλή ιδέα, επειδή τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος μπορεί να είναι χαμηλά και υπάρχει το ενδεχόμενο προπόνησης σε καταβολικό περιβάλλον. 
3. Φροντίστε να κάνετε πολύ καλό ζέσταμα πριν την προπόνηση, πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας. 
4. Ντυθείτε ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, καθώς το πρωί η θερμοκρασία είναι μικρότερη 
5. Αν δεν έχετε φάει πριν, τρώτε ένα κάλο πρωινό γεύμα μετά την προπόνηση για αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr